- Wil jij beter worden in verkopen?
- Denk jij mee in de klant haar portemonnee?
- Ben je van mening dat verkopen in je moet zitten…?
- Zoek jij naar omzet verhogende mogelijkheden?
- Wil jij concrete handvatten om mee aan de slag te kunnen?
Schrijf je dan nu in voor onze Verkooptraining Schoonheidsspecialiste!
Emotie creëren bij jouw klanten is primair in het proces dat verkopen heet. Verkopen is daarom ook niet het juiste woord om te gebruiken. In onze branche adviseer je je klanten het beste voor haar huid. Adviseren is wat we in onze Verkooptraining Schoonheidsspecialiste willen benadrukken. Adviseren is Emotie, Emotie creëert Verkopen.
Dag 1 (10.00 – 16.00 uur)
Gedurende de eerste dag gaan we in op het denkbeeld rondom “verkopen”. Welk rol heb jij binnen dit proces en hoe beleeft jouw klant dit?
Wanneer je meer begrip vormt over het totale proces verkopen en de werking van de emotie van jouw klanten, wordt je vanzelfsprekend beter in het verkopen van jouw product.
We behandelen praktische vraagstukken waar je zelf mee komt tijdens de Verkooptraining Schoonheidsspecialiste, om het op deze manier zo tastbaar mogelijk te maken. We reiken je handvatten aan om zelf direct in jouw instituut aan de slag te kunnen met “jouw persoonlijke verandering in verkopen binnen jouw instituut”.
Dag 2 (10.00 – 15.00 uur)
Een aantal weken na deze eerste dag kom je terug voor een tweede trainingssessie om de zaken die je hebt getracht in de praktijk te brengen te evalueren en je uit te laten dagen hoe je nog beter kunt worden in het adviseren van jouw klanten.
Tijdens deze dag zullen we je in een breder perspectief uitdagen hoe jij jouw instituut nog beter kunt positioneren in jouw regio en hoe je meer omzet kunt genereren, gedacht vanuit het proces verkopen.
Uitbreiding Verkooptraining Schoonheidsspecialiste DeLuxe (2-3 uur op locatie)
Na de tweedaagse training kun je er voor kiezen ons bij jou op locatie te laten komen om jou praktisch te supporten in het implementeren van wat je hebt geleerd in jouw instituut. Jij bepaald welke eerste onderdelen van de training jouw het meeste aanspreken en waar je mee aan de slag wilt. Wij dagen je uit en helpen je dit realiseren.
Een van de vragen die je van ons kunt verwachten tijdens de training is de volgende:
Wat vind je van de volgende stelling:
Ik ben een slechte schoonheidsspecialist als ik mijn klanten niet adviseer?
De discussie die hierdoor ontstaat in de groep is erg leerzaam te noemen. Iedere discussie in iedere groep is anders. Wel kunnen we zeggen dat het veel zegt over het eigenbeeld dat jij hebt van jezelf en het algemene beeld dat je hebt van de schoonheidsspecialist.
Geïnteresseerd?
Vul dan het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!
Verkoop & Emotie Adviseren is Emotie Emotie creëert verkopen
Hoe positioneer in mijn instituut?
Marketing | Communicatie Online.
Hoe zien mijn klanten mijn instituut?
Ondernemen is meer dan een inschrijving bij de KvK.
De ideale Website voor een instituut.