Is onze training Door de ogen van de klant iets voor jou?

  • Zie jij jezelf, zoals de klant jou ziet?
  • Heb jij wel eens een doos die binnen is gekomen op de grond staan?
  • Zie jij jouw instituut zoals jouw klant dat ziet?
  • Staan jouw producten gepresenteerd of functioneel op een plank?
  • Prikkel jij jouw klanten met visuele promoties?
  • “Beauty” kun je op alles projecteren – Ben jij Beauty en is jouw instituut dat ook?
  • Wil jij concrete handvatten om mee aan de slag te kunnen?

Schrijf je nu in voor onze training: Door de ogen van de klant!

Door de ogen van de klant
Ken jij de impact van de werkelijke klantbeleving?

Sta je er wel eens bij stil hoe jouw instituut wordt ervaren door de ogen van de klant? Na keer op keer door de deur binnen te lopen en aan je werk te gaan, vergeet je vaak dat de klant dit maar eens per 4-8 weken doet. Jouw klant ziet dus direct een verschil in de netheid, aankleding, acties, sfeer en daarnaast ook in jouw gedrag, waar jij het verschil niet meer in detail in je geheugen vastlegt.

Hoe groot is nu eigenlijk het belang van het hebben van aandacht hiervoor? Groter dan je denkt. Wanneer jij een zogenaamde off-day hebt, wordt dit altijd door de klant ervaren, hoe goed jij ook denkt toneel te kunnen spelen. De klant heeft een emotionele beleving opgedaan waar ze het 4-8 weken mee moet doen. Jouw dag is er maar een van de 60.

Jouw klant heeft alle tijd om dit uit te vergroten, aangezien zij gedurende al die tijd geen pulsen ontvangt die dit gevoel teniet doen. Hetzelfde geldt voor de aankleding van jouw instituut. Ook die laat een onbewuste emotie achter bij de klant.

Een andere reden om aandacht te hebben voor hoe jouw instituut wordt ervaren door de ogen van de klant, is dat jij daardoor in staat bent de klant haar onbewust zijn en bewustzijn te sturen, door haar positieve prikkels te geven en te blijven veranderen. Verandering doet nieuwsgierig maken en prikkelt het verlangen om te willen kopen en om terug te willen komen.

De punten op de ï worden onderschat, ze zijn noodzakelijk om je te onderscheiden in de markt!

Wat kun je van ons verwachting tijdens de Training: Door de ogen van de klant

Training Dag

Gedurende deze dag gaan we in op de vele vraagstukken en thema’s die er zijn rondom de klantbeleving binnen jouw eigen bedrijf en daarbij gaan we expliciet in op de vraag: Hoe kan ik mijzelf continu uitdagen scherp te blijven en klanten aan mij te blijven binden.

Wanneer je meer begrip vormt over de impact van hoe jouw klant haar moment in jouw instituut beleeft, ben je beter is staat jouw klanten te binden en zullen jouw klanten zich meer gaan gedragen als ambassadeur van jouw instituut.

We behandelen praktische vraagstukken waar je zelf mee komt tijdens de training, om het op deze manier zo tastbaar mogelijk te maken. We reiken je handvatten aan om zelf direct in jouw instituut aan de slag te kunnen.

Uitbreiding Training Positionering Instituut DeLuxe

Na de training kun je er voor kiezen ons bij jou op locatie te laten komen om jou praktisch te supporten in het implementeren van wat je hebt geleerd, in jouw instituut.

Jij bepaald welke eerste onderdelen van de training jouw het meeste aanspreken en waar je mee aan de slag wilt. Wij dagen je uit en helpen je dit realiseren.

Geïnteresseerd?

Vul dan het contactformulier hieronder in en we nemen zo snel mogelijk contact met u op!

Een van de vragen die je van ons kunt verwachten:

Wat vind je van de volgende stelling:

Ik kan wel een off-day hebben, maar de klant merkt dat toch niet?

De discussie die hierdoor ontstaat in de groep is erg leerzaam te noemen. Iedere discussie in iedere groep is anders. Wel kunnen we zeggen dat het veel zegt over hoe jij denk dat je  op de klant overkomt en leert het jou en ons waar de kansen voor jou liggen.

Ons volledige aanbod Trainingen
Trainingen_BusinessWomen

Verkoop & Emotie Adviseren is Emotie Emotie creëert verkopen

Trainingen ondernemersvaardigheden schoonheidsspecialistes

Hoe positioneer in mijn instituut?

shutterstock_130069361

Marketing | Communicatie Online.

Door de ogen van de klant

Hoe zien mijn klanten mijn instituut?

shutterstock_245131405

Ondernemen is meer dan een inschrijving bij de KvK.

shutterstock_140876593

De ideale Website voor een instituut.